Companii

Zenith se relansează printr-un proces de rebranding

Autor: Cristina Rosca

26.04.2012, 00:00 166

Reţeaua internaţională de media ZenithOptimedia Group, din care face parte şi Zenith România, se relansează printr-un proces de rebranding global şi şi-a stabilit o nouă poziţionare - "LIVE ROI (Return on Investment)", care presupune urmărirea în timp real a performanţelor şi a rentabilităţii investiţiei în marketing. Cunoscută ca "The ROI Agency", ZenithOptimedia a folosit o abordare menită să sporească eficienţa cheltuielilor de marketing.

"Am fost prima agenţie de media care a pus conceptul de ROI în centrul a tot ceea ce facem", a declarat Steve King, global chief executive officer al ZenithOptimedia Group. Această nouă poziţionare s-a adăugat unui proces de re-branding care are loc în 250 de birouri internaţionale şi cuprinde toate companiile grupului ZenithOptimedia, inclusiv agenţia Zenith Media România. Ca urmare a acestui proces, Zenith Media se redenumeşte, simplu, Zenith. "Am îmbrătişat şi cultivat cu pasiune poziţionarea de The ROI Agency", spune Maria Tudor, director executiv Zenith România. Zenith România este parte a reţelei internaţionale ZenithOptimedia deţinută de Publicis Group. În portofoliul agenţiei se găsesc clienţi precum BRD-GSG, Carrefour, Chipita, Ficosota, ING Group, L'Oréal, Nestlé, Puma, Reckitt Benckiser.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO