Alexandru Băloi, Vodafone: „Luna martie ne oferă încă un prilej de recunoaştere a antreprenoriatului feminin“.
Ziarul Financiar şi Vodafone lansează astăzi o nouă campanie dedicată antreprenoarelor din România, care ar deveni următoarele invitate ale emisiunii Femei în business. „Leapşa“ #femeiinbusiness, o iniţiativă prin care cititorii sunt încurajaţi să nominalizeze femeile-antreprenor pe care le admiră cu hashtag-ul #femeiinbusiness, iar ulterior zece dintre antreprenoarele nominalizate vor fi invitatele emisiunii Femei în Business.
„Exemplele pe care le-am descoperit prin poveştile pe care le-aţi prezentat în cadrul emisiunii Femei în business ne-au arătat că antreprenoriatul feminin este puternic reprezentat pe piaţa locală, este dinamic, vibrant şi de succes. Am regăsit exemple de afaceri de toate dimensiunile – de la businessuri de familie până la companii mari – şi dintr-o mare varietate de domenii, dezvoltate de femei care au avut curajul să urmeze calea antreprenoriatului şi apoi au avut forţa şi determinarea de a continua, în ciuda tuturor dificultăţilor. (...) Femeile pot construi business-uri şi cariere de succes în orice domeniu, inclusiv tehnologie şi soluţii digitale. Luna martie ne oferă încă un prilej de recunoaştere a antreprenoriatului feminin şi de a aduce în prim-plan cât mai multe antreprenoare şi poveştile business-urilor pe care le-au construit“, a explicat Alexandru Băloi, director divizia de soluţii pentru antreprenori a Vodafone România.