Eveniment

ANT: Litoralul urmează să fie promovat din bani europeni

Foto: Silviu Matei

Foto: Silviu Matei

Autor: Liviu Iancu

11.04.2013, 00:00 100

Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) vrea ca litoralul să beneficieze de fonduri europene pentru promovare, deşi nu a fost inclus printre priorităţile de marketing atunci când s-a creat brandul turistic al României, a declarat Mirela Matichescu, vicepreşedintele autorităţii. Astfel, litoralul urmează să fie promovat din bani europeni atât în ţară, cât şi în străinătate.

Brandul turistic al României, a cărui identitate vizuală conţine celebra frunză, a fost lansat în anul 2010 şi doar crearea lui şi cercetările de piaţă au costat peste 800.000 de euro.

În perioada 2010-2012, pentru crearea şi promovarea brandului turistic al României s-au cheltuit peste 56 mil. lei (13 mil. euro), bani provenind din fonduri europene. Crearea şi promovarea brandului turistic, finanţate din fonduri UE, fac parte dintr-un proiect de promovare a potenţia lului turistic, pentru care sunt alocaţi 75 mil. euro până în 2014. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO