Eveniment

Business Insights with PwC. Mihai Aniţa şi Ruxandra Târlescu, PwC România: Pandemia a venit cu multe modificări în comportamentul consumatorilor. Valoarea vânzărilor online va creşte cu cel puţin 20% în 2020. Dar online-ul nu va fi majoritar după ce va trece această criză

Autor: Ramona Cornea

29.10.2020, 00:08 344

„Dacă anul trecut am avut în jur de 4,6 mld. euro vânzări online, eu estimez că în acest an vor creşte cu cel puţin 20%, deci vor trece de bariera de 5 mld. euro, vor ajunge la aproape 6 mld. euro.“

Pandemia de COVID-19 a venit cu multe schimbări în compor­t­a­mentul consumatorilor de pe piaţa locală, iar companiile au fost nevoite să se adapteze într-o pe­ri­oadă foarte scurtă. Digitalizarea acce­le­rată a companiilor, preocuparea pentru sănă­tate şi preocuparea pentru sustena­bilitate sunt trei mari tendinţe care pot fi observate în această perioadă, cred Mihai Aniţa şi Ruxan­dra Târlescu, parteneri în cadrul PwC România.

Mihai Aniţa spune că livrările în online vor continua să se dezvolte anul acesta şi se aşteaptă la o creştere de cel puţin 20% a vânzărilor online, până la aproape 6 mld. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO