Eveniment

Campania AXE bodysutra a debutat on-line

24.09.2004, 00:00 83



Dupa campania de lansare "Ce le innebuneste pe femei", bodysutra este noua initiativa Axe, promovata intr-un mod original prin intermediul site-ului www.bodysutra.ro.



"Arata-le calea cu AXE! este principiul campaniei bodysutra, care ofera tuturor barbatilor o experienta unica, incurajandu-I sa experimenteze aventura si sa-si cultive farmecul personal intr-o maniera originala", a declarat Mihai Ciobanu, Brand Manager AXE.



Bodysutra este o noua arta de seductie, purtand inconfundabila marca AXE, prin care, orice barbat are acum posibilitatea sa isi cultive farmecul personal si puterea de sedcutie cu ajutorul bodyspray-ului Axe.



Lansat la inceputul lunii septembrie, site-ul www.bodysutra.ro ofera cursuri de initiere in noile tehnici de seductie bodysutra.



"Cursantii" sunt motivati sa-si aprofundeze cunostintele dobandite, prin inscrierea intr-una dintre cele mai originale competitii on-line - campionatul bodysutra. Miza este mare, iar premiile sunt numeroase si atractive: iPod-uri mini, rucsacuri, tricouri etc.



Site-ul ofera si alte oportunitati, precum un forum pentru dezbaterile despre seductie dintre cursantii bodysutra, download-uri cu spoturile Axe bodysutra, postere sau scree-savere cu zambetul fermecator al instructoarelor bodysutra.



Activitatile de PR pentru brandul Axe sunt asigurate de agentia Ogilvy PR, iar contul de ATL este in portofoliul Headvertising. Proiectele de BTL ale aceluiasi brand sunt dezvoltate si implementate de Draft, in timp ce contul de media planing and buying este gestionat de MindShare Romania. Mediafax





 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO