Eveniment

Carduri, cazinou, bauturi si detergenti

06.12.2002, 00:00 14

Visa International a lansat in premiera mondiala prima facilitate de transfer international de bani care permite transmiterea acestora catre un card Visa oriunde in lume. Proiectul pilot a fost lansat de banca Parex din Letonia. Folosind infrastructura Visa deja existenta si testata, aceasta solutie permite transferul de bani catre orice produs Visa, fie ca este vorba de Visa Electron, Classic, Gold sau Platinum. Transferul este valid indiferent de tipul de program: credit, debit, preplatit sau charge. Cardurile Visa genereaza un volum annual de tranzactii de aproape doua mii de miliarde de dolari si sunt acceptate in peste 25 milioane de locatii in intreaga lume.

Young&Rubicam desfasoara la nivel national o noua campanie de imagine pentru Casino Palace menita sa repozitioneze cazinoul in termeni de public si perceptii. Directia campaniei dezvoltate de Y&R aduce in prim-plan senzatiile diferite pe care jucatorii le pot experimenta la Casino Palace. Noul slogan propus de Y&R este: "Casino Palace. Aceleasi jocuri. Alte impresii.". Campania este directionata in principal in presa, in publicatiile de business si in cele pentru barbati.

Saatchi & Saatchi este agentia care realizeaza campania de promovare a brandy-ului Couture,produs de Global Spirits. Spotul TV a fost conceput ca o trilogie (titlurile spoturilor sunt: Istorie lichida, Explozie de arome si Rafinament) care sa sublinieze si sa convinga consumatorii de calitatile intrinseci ale produsului dar care se adreseaza si simturilor acestora. Elementul vizual care se constituie ca leit-motiv este pana, simbol al intelectualului si rafinamentului. Campania de lansare este sustinuta pe TV si POSM.

Lowe a lansat Discovery si Passion doua noi marci de bauturi alcoolice din portofoliul companiei Prodal '94. Discovery este o vodca obtinuta din alcool premium de cereale iar Passion este o bautura rafinata realizata din alcool din cereale triplu rafinat si distilat din vin. Pentru campania de promovare a celor doua marci noi agentia de publicitate a realizat si doua spoturi TV impreuna cu casa de productie MultiMedia Est.

Axion detine o treime din piata romaneasca a detergentilor de bucatarie dupa zece ani de la lansare. Gama de produse Axion include pasta de curatat, detergent lichid pentru vase, precum si rezerve concentrate. In medie, consumatorii cumpara detergent pentru vase de doua ori pe luna, cheltuind aproape un dolar pentru curatenia vaselor lor la fiecare cumparare. Notorietatea marcii este de 98% intre gospodine. Producatorul gamei Axion este compania Colgate-Palmolive care in 2001 a avut o cifra de afaceri de 950 mld. lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO