Şapte nume noi îşi fac loc în top 50, pe când între primii zece sunt puţine modificări. Un singur nume nou îşi face loc în top 10, este vorba de Rompetrol, care urcă de pe 11. BCR iese din „club“ şi coboară pe 13. În ceea ce priveşte sectoarele de unde provin aceste mărci din top 50, domină retailul (de orice fel), domeniul bancar, energia şi sectorul bunurilor de larg consum.
Dacia (brand auto), eMAG (comerţ online) şi Dedeman (bricolaj) sunt cele mai puternice trei branduri româneşti, adunând împreună valori de peste 2,3 mld. euro. Producătorul auto de la Mioveni realizează doar maşini sub brandul Dacia, aceasta fiind singura marcă locală evaluată la peste 1 mld. euro.
Cele mai valoroase 10 branduri din România sunt evaluate la 3,5 mld. euro (3,8 mld. dolari). Clasamentul la vârf a suferit puţine modificări în 2019, singurul nume nou în top fiind Rompetrol, care a înlocuit BCR.
Dintre cele mai puternice 10 mărci româneşti, nouă dintre branduri înregistrând creşteri în valoare, singura scădere fiind postată de Electrica - minus 8%.