Eveniment

Cat de sus poate zbura clasa business?

18.10.2005, 19:33 13

BA si Virgin Atlantic sunt pe cale sa se confrunte cu noi concurenti, care sa atenteze la statutul lor de operatori transatlantici premium. Doua linii aeriene au lansat zboruri care au numai clasa business, scrie BBC News.

Eos si Maxjet vor face curse intre aeroportul JFK din New York si Stansted, care in prezent nu opereaza zboruri catre Big Apple. Ei spera ca vor putea sa ia din clientii BA, Virgin si ai marilor operatori americani prin servicii de lux. Eos are 48 de locuri intr-un Boeing 757, care de obicei transporta 180 de pasageri, iar Maxjet are 102 locuri cu un spatiu dublu fata de cel normal, disponibil pe un Boeing 767. Totusi, desi perechea ar putea parea ca ofera acelasi tip de servicii, experienta Eos se apropie mai mult de zborul cu un avion particular, in timp de Maxjet pretinde ca este "prima companie business low-cost". Dar analistii se tem ca exista un numar de impedimente care ar putea indeparta nou-venitii: lipsa de atractivitate a Stansted pentru oamenii de afaceri si lipsa de stimulente, precum punctele sau milele aeriene. "Este interesant ca oamenii cauta sa schimbe metodele conventionale", spune Chris Avery, analist la JP Morgan. "Dar nu cred ca acestea vor reprezenta o provocare pentru operatorii mari", a conchis acesta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO