Eveniment

Cătălina Aldea, consultant şi managing partner Aldea Consulting Vision, Retail Management: Comerţul tradiţional se face la fel cum se făcea acum 15 ani. Magazinele arată învechite, nu există rapoarte şi nu există nici minimul necesar pentru a analiza performanţa produselor

Cătălina Aldea, consultant şi managing partner Aldea...

Autor: Alex Ciutacu

10.05.2018, 16:21 364
Trebuie să aibă loc o schimbare de mentalitate. Cei din comerţul tradiţional au multe elemente care îi ajută să câştige loializarea, precum relaţia cu furnizorii, care este mult mai apropiată decât cea cu comerţul modern, spune Cătălina Aldea, consultant şi managing partner Aldea Consulting Vision, Retail Management, în cadrul evenimentului ZF RETAIL 2018. „În comerţul tradiţional se face acelaşi lucru ca acum 15 ani. Magazinele arată învechite, nu există rapoarte, şi nu există nici minimul necesar pentru a analiza performanţa produselor. Nu mai discutăm că sunt foarte închişi la soluţii. Cei din tradiţional „consideră că soluţiile trebuie să dea rezultate mâine. Orice soluţie are rezultate pe termen mediu şi lung. Sunt lucruri pe care le pot face astăzi, precum curăţenia în magazin sau să îşi pună angajaţii să zâmbească şi să discute cu clienţii”. „Un alt mare avantaj al retailului tradiţional este apropierea faţă de client. Le intră cam aceeaşi clienţi pe uşă, iar multe soluţii vin chiar de la clienţi. Dacă i-ar asculta, ar rezola multe probleme”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO