Eveniment

Cota de piata dubla pentru electrocasnicele Beko

26.04.2005, 18:59 47

Marca de electrocasnice Beko, care apartine concernului Arcelik A.S, proprietarul producatorului local Arctic Gaesti, vrea sa isi creasca gradul de notorietate pe piata locala de la 30% la 40% si sa isi dubleze cota de piata. "Aceste obiective vor fi indeplinite prin cresterea ponderii produselor premium in gama si prin introducerea pe piata a noii linii Bebeko, bazata pe tehnologie inteligenta, creata special pentru tinerele familii cu copii", declara Monica Iavorschi, director de marketing si vanzari. In anul 2004, marca Beko a atins in Romania, potrivit studiilor citate de companie, un nivel de notorietate de 27,6% pe segmentul frigidere, de 30,5% pentru masini de spalat rufe 30,5% si 17,4% pentru aragazuri. Marca Beko apartine concernului Arcelik A.S., cea mai mare corporatie industriala din sectorul privat din Turcia care produce frigidere, masini de spalat rufe, masini de spalat vase, masini de gatit si aspiratoare. Arcelik are o capacitate de productie anuala de 7 milioane de produse electrocasnice si 8,2 milioane de componente si o cifra de afaceri de 1,9 miliarde de euro in anul 2003. In Romania, Arcelik a cumparat la sfarsitul anului 2002 un pachet de peste 90% din actiunile producatorului local Arctic Gaesti, pentru aproximativ 18 milioane de dolari. De atunci investitiile efectuate au permis o crestere permanenta a capacitatii de productie. Anul acesta, compania va ajunge la o cifra de afaceri de aproximativ 150 de milioane de euro cu cel putin 15% peste cele 130 de milioane de euro realizate anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO