Eveniment

Covalact a pariat pe super si hipermarket

29.03.2004, 00:00 20



Compania Covalact din Sfantu Gheorghe si-a dublat anul trecut vanzarile prin retelele de retail fapt ce a determinat scaderea volumului de vanzari prin reteaua proprie si prin alti distribuitori. "Prin investitiile realizate, compania a reusit sa imbunatateasca calitatea materiei prime si sa mareasca termenul de garantie al produselor si astfel a reusit sa intre fara probleme pe pietele din judetele limitrofe dar si pe alte destinatii cum ar fi Bucuresti, Constanta, Hunedoara, Ramnicu Valcea, Pitesti, Targoviste, in special prin retelele Selgros, Carrefour, XXL Megadiscount, Metro si Cora", a declarat Ioan Balan, directorul general al companiei. El a adaugat ca luna viitoare urmeaza sa fie lansate pe piata o noua gama de produse - iaurturi, creme de unt si branzeturi cu diverse adaosuri - realizate in parteneriat cu grupul olandez Campina dar si cu alte firme. "Largirea gamei de produse si punerea in functiune a unor noi investitii vor determina anul acesta o crestere cu 15% a cifrei de afaceri fata de anul precedent precum si un plus de 18% la profitul net", a mai spus Balan. Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 330 mld. lei (circa 8,7 mil. euro), in crestere cu 19% in lei fata de 2002, si un profit net de 18,3 mld. lei (circa 500.000 euro) fata de 7,9 mld. lei in anul precedent. Anul trecut, Covalact a finalizat, in colaborare cu grupul olandez Campina, o investitie in valoare de 1,5 milioane de euro, partea romana si partenerul olandez suportand, fiecare, cate o jumatate de milion de euro, restul sumei reprezentand o subventie din partea statului olandez. Firma a deschis o linie pentru iaurturi, extinzandu-si astfel intreaga capacitate de productie cu 15%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO