Eveniment

Cum se promovează România la cel mai mare târg de turism din lume. GALERIE FOTO

Cum se promovează România la cel mai mare târg de...

Autor: Corina VÂRLAN

08.03.2014, 08:07 704
România este reprezentată în perioada 5-9 martie la târgul de turism ITB din Germania.

Spot-uri de promovare, fotografii care imortalizează peisaje cu adevărat deosebite, concerte şi meşteşugari populari care fac demonstraţii de sculptură în lemn şi de încondeiat ouă, aşa este promovată ţara noastră la cel mai important târg de turism din lume, organizat săptămâna aceasta la Berlin.

Evenimentul, desfăşurat sub numele de Internationale Tourismus-Börse (ITB), este aşteapt să adune laolaltă la cea de-a 49-a ediţie circa 200.000 de vizitatori, atât specialişti în domeniu, cât şi simpli iubitori ai călătoriilor.

Standul României, plasat central, chiar lângă cel al ţării gazdă, are o suprafaţă de aproape 400 de metri pătraţi şi a costat circa  206.000 de euro. Banii au fost obţinuţi prin fonduri europene. Doar amenajarea spaţiului expoziţional a costat 136.000 de euro (fără TVA), în timp ce pe închirierea acestuia, alături de taxa de înscriere şi de asigurarea obligarie, s-au plătit alţi  69.906 euro, potrivit datelor obţinute de gândul din partea Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT).

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO