Eveniment

Dacia explica: ieftiniri doar la Rabla

15.01.2009, 19:20 23

Dacia a anuntat ieri ca a decis mentinerea preturilor la modelele din gama Logan, potentialele reduceri urmand sa fie facute doar in cadrul programului Rabla. Astfel, pretul de baza pentru un Logan a ramas fixat la valoarea de 6.400 de euro, la care se comercializeaza incepand cu anul 2006.

"Dacia pastreaza neschimbate preturile vehiculelor sale, care sunt in continuare cele mai accesibile de pe piata romaneasca. Pretul celui mai accesibil Logan a ramas 6.400 de euro. Dacia s-a angajat din 14 ianuarie sa prezinte o oferta comerciala proprie, doar in favoarea clientilor care vor beneficia de programul Remat 2009, de indata ce acesta va fi lansat", au comunicat reprezentantii constructorului.
Mentiunea Automobile Dacia a fost facuta publica dupa ce Constantin Stroe, vicepresedinte companiei, a declarat miercuri ca "Dacia ia in calcul reducerea pretului pe unitate din marja de profit. Reducerea aceasta, cumulata cu prima de casare, s-ar putea traduce intr-un avantaj pentru client de circa 1.700-2.000 de euro pentru un model Dacia de 10.000 de euro".
Potrivit reprezentantilor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile, campania de reinnoire a parcului auto national, Remat, va incepe cel tarziu la 1 februarie si va presupune scoaterea din circulatie a 60.000 de automobile cu o varsta de peste 12 ani.
Masura anuntata de oficialii Dacia are scopul de a impulsiona vanzarile, dupa ce in decembrie 2008 acestea s-au redus cu 55%.
 
 
Triplarea taxei auto va fi suspendata
Ministrul mediului Nicolae Nemirschi a anuntat ieri ca va propune Guvernului o suspendare limitata a aplicarii ordonantei care prevede triplarea taxei auto pana la definitivarea unei noi legi care sa reglementeze taxarea. Acest lucru inseamna ca, in perioada suspendarii, masinile importate vor fi taxate dupa varianta stabilita in iulie 2008, dupa cum a mentionat ministrul. El a mai spus ca va prezenta in sedinta de guvern de astazi un memorandum cu variantele posibile de reglementare a taxei auto, variante rezultate in urma discutiilor avute cu reprezentantii producatorilor si importatorilor de masini. "Imi voi sustine propriul punct de vedere asupra uneia dintre aceste variante. Nu va pot spune acum care este aceasta varianta. Deciziile de acest gen se iau si se comunica in Guvern", a sustinut el. Nemirschi a precizat ca este un adept declarat ca Romania sa nu devina un cimitir de masini. Mirabela Tiron
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO