Eveniment

Intersport Unirii: vanzari la jumatate fata de anul trecut

29.12.2008, 00:00 181

Articolele sportive de iarna au fost in acest sezon una din cheltuielile la care romanii au fost nevoiti sa renunte: vanzari la aproape jumatate fata de iarna trecuta, spune un angajat al Intersport, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume.

“Anul trecut in preajma Craciunului incheiam ziua si cu vanzari de peste 35.000 de euro, dar anul acesta am avut zile si cu vanzari de 21.000 de euro. Aproximativ, vanzarile au fost undeva la jumatate fata de anul trecut, si ca flux de clienti, si ca bonuri la casa”, a spus Alexandru Dumitrel, asistent manager al magazinului Intersport din Piata Unirii.

Pe piata locala, produsele Intersport sunt distribuite in sistem de franciza de catre compania Genco, companie specializata in retailul de produse electronice si electrocasnice. Potrivit datelor Intersport, compania are o contributie de 12-15% in businessul Genco pe piata locala. Genco a avut in 2007 o cifra de afaceri de 113 mil. euro, mai mult decat dublu fata de anul precedent. Profitul Genco a fost de asemenea de doua ori mai mare, de 4,78 mil. euro, conform Ministerului Finantelor.

Pe segmentul de articole sportive, pe piata locala mai activeaza companii precum Elmec, importatorul Nike, Extenso (importatorul Lotto, Stonefly sau Gas), grupul RTC (care detine brandurile Esprit si Springfield), Errea, Adidas, Puma sau Reebok.

Printre magazinele specializate pe echipamentele sportive de iarna se numara H2O, Himalaya sau Billabong Shop.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO