Eveniment

Operatorii call-center: Piata va creste puternic

31.05.2007, 18:45 88

Piata de call-center din Romania va cunoaste o dezvoltare spectaculoasa in urmatorii ani, ca urmare a cresterii economice, a existentei de personal calificat si a costurilor reduse, potrivit firmelor din domeniu.
"Suntem a doua piata dupa Polonia, iar cresterea economica din urmatorii ani va determina companiile sa deschida call-centere aici. In plus, angajatii romani sunt foarte creativi si invata repede limbi straine, iar nivelul salariilor este inca redus", a declarat ieri directorul de vanzari al Oracle Romania, Marius Balaceanu.
La randul sau, Mihai Pascadi, directorul general al companiei de consultanta Avantera Consulting, a anticipat ca unitatile tip call-center vor contiua sa se dezvolte in urmatorii cinci ani, chiar daca salariile vor mai creste putin, deoarece exista potentialul economic necesar si oameni care se adapteaza usor la cerintele clientilor si la conditii de stres.
De asemenea, directorul general al firmei Mediatel, Dan Mazilu, apreciaza ca angajatii romani prefera sa lucreze intr-un call-center, deoarece gasesc un mediu placut, lucreaza pe computere si nu trebuie sa aiba o perfectionare anterioara.
Angajatii din call-centere sunt in principal studenti si tineri, salariul mediu pentru un operator fiind de 300-400 de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO