Eveniment

Orkla Foods, la 14,2% din piata gemurilor

22.07.2005, 19:25 93

Filiala romaneasca a norvegienilor de la Orkla Foods, cu afaceri anuale de 1,6 mld. euro, anunta ca a atins o cota de piata valorica pe piata gemurilor de 14,2% cu marca Bunatati de la Bunica, dupa un an de la preluarea unor linii de productie de la un mic jucator din Targoviste. "Marca Bunatati de la Bunica a devenit in luna mai numarul unu in valoare pe piata gemurilor pe perioada aprilie - mai. In perioada anterioara, februarie - martie, ocupa locul doi, conform unui studiu al companiei de cercetare a pietei MEMRB", sustine Aliz Kosza, directorul general al Orkla Foods Romania. Competitorii companiei pe acest segment sunt Mandy Foods, cu marca Mandy si Oltchim Ramnicu-Valcea, cu marca Raureni. Conform datelor prezentate de Orkla Foods Romania (OFR) cota de piata in volum a companiei pe gemuri a crescut pentru perioada raportata de la 9,1% la 9,5% in timp ce in valoare aceasta a urcat de la 13,8% la 14,2%. Kosza spune ca, in perioada aprilie - mai, piata de fructe conservate (gem, dulceata, compoturi) a crescut fata de cea precedenta cu 7% in volum si 6% in valoare. Orkla a intrat pe piata romaneasca in urma cu trei ani cand a achizitionat Topway Food. Marcile OFR includ Tomi - ketchup, Wiesana, Fruhstuck, La Minut- margarina, Bunatati de la Bunica - maioneza, sos de rosii, sosuri si Snek-up - snacks.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO