Eveniment

ProMotor iese intr-o noua grafica

25.11.2005, 22:27 21

Revista ProMotor sarbatoreste in luna decembrie doi ani de existenta pe piata prin trecerea la un nou format si o grafica mai atractiva, precum si prin distribuirea, alaturi de revista, a unui CD cu piese special alese pentru sofat. Noul format al ProMotor, revista editata de PubliMedia International, aduce un logo mai modern si mai stilizat, rubrici noi, precum si o grafica mai atractiva si subiecte mai incitante. Edwin Keleti, redactorul-sef al ProMotor, spune ca revista a pornit la drum pe o piata aglomerata, dar cu avantajul sustinerii unui grup media puternic. Astfel, realizata de o echipa tanara, coerenta si ambitioasa, ProMotor a reusit la putin peste un an de la lansare sa devina numarul unu pe piata de profil. Potrivit SNA, in perioada iulie 2004 - iulie 2005, ProMotor s-a impus ca cea mai citita publicatie pe segmentul auto, cu 301.000 de cititori, in medie, pe aparitie. "Aceste reviste contin multe materiale internationale, traduse in limba romana. A fost un imbold pentru noi de a nu recurge la aceeasi practica, de a cumpara materiale, ci de a le face noi. De altfel, materialele de calitate, retorica haioasa, nu foarte tehnicista, dar coerenta, precum si evenimentele organizate la nivel international ne-au propulsat in top", a explicat Keleti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO