Eveniment

Recrutarea online, o piata cu un salt de 50% pe an

21.04.2006, 00:00 14

Piata recrutarii online a ajuns anul trecut la valoarea de circa 1 mil. euro, pentru 2006 fiind estimata o crestere de 50%, pe masura ce tot mai multe companii folosesc site-urile de profil pentru a atrage noi angajati.

"Companiile au la indemana o serie de instrumente prin care isi pot promova posturile disponibile, produse clasice sau personalizate. Anul trecut, pe site-urile de recrutare a circulat circa un milion de euro, suma platita de firme pentru serviciile oferite", a declarat Maria Suciu, directorul de PR al Neogen.

BestJobs, marca a companiei Neogen, a ajuns recent la nivelul de 700.000 de CV-uri inregistrate in baza de date si detine 65% din incasarile pietei de profil. Potrivit reprezentantilor companiei, cele mai cautate domenii sunt ingineria (52.000 de CV-uri), vanzarile, finante/contabilitate, Software/ tehnologii si marketing.

Fata de aceeasi perioada a anului trecut, compania a inregistrat o crestere de peste 80% a ofertei de locuri de munca disponibile. Totodata, numarul de CV-uri inregistrate pe site s-a dublat in ultimul an.

"Filtrele de cautare ajuta angajatorii sa gaseasca candidatii ideali pentru nevoile lor de recrutare. Recrutarea online este eficienta nu doar din perspectiva costurilor si economiei de timp", este de parere directorul general al Neogen, Calin Fusu.

Infiintata in 2000, Neogen SA are peste un milion de utilizatori inregistrati in Romania si peste 400.000 in Bulgaria si Serbia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO