Eveniment

Responsabilitatea sociala, plus de imagine

08.11.2006, 18:21 54

Responsabilitatea sociala corporatista (CSR) incepe sa castige teren pe piata romaneasca, ca urmare a cresterii interesului companiilor pentru imaginea pe care o au in randul clientilor romani. "Dincolo de obligatiile fata de actionari, organizatiile incep sa aiba o datorie sociala fata de comunitatile din care fac parte. Responsabilitatea sociala inseamna de fapt o situatie de tip win-win. Pentru companii, programele de CSR pot actiona ca instrumente de marketing, care le aduc beneficii de imagine. Iar cetatenii castiga rezolvarea diverselor probleme comunitare", a declarat Luminita Oprea, autoarea primei carti de CSR. Richard Moat, CEO al operatorului de telefonie mobila Orange, prima companie care a publicat un raport anual despre CSR, crede ca programele de responsabilitate sociala pot aduce companiilor un plus de imagine. "Nu e marketing, dar rezultatele acestor programe sunt intangibile si se reflecta asupra brandului", a spus Moat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO