Eveniment

Turistii germani, rusi si englezi spun ca nu s-ar intoarce in Romania

27.04.2010, 23:05 73

Spaniolii de la THR Asesores en Turismo, Hoteleria siRecreacion, care construiesc brandul turistic al Romaniei, unproiect de 900.000 de euro bani europeni, spun ca turistii germani,rusi si englezi care au vizitat Romania nu ar reveni in tara sinici nu ar recomanda-o altora, potrivit rezultatelor cercetariirealizate de ei.

Aproape 400.000 de euro au fost cheltuiti in vederea realizariiunei cercetari calitative (90 de interviuri in profunzime) si aunei cercetari cantitative (10.800 de interviuri prin telefon),care au avut ca scop stabilirea perceptiei turistilor straini siromani asupra destinatiei turistice Romania.

Costul unui singur interviu in profunzime variaza intre 35 si 50de euro. Urmatoarele etape in realizarea brandului turistic suntelaborarea strategiei, pozitionarea si realizarea identitatiivizuale a brandului.

"Din 1.707 turisti stra ini care au vizitat cel putin o dataRomania, 56% sunt dispusi sa se intoarca in aceasta tara si sa orecomande altora, respectiv turistii unguri, in timp ce 12% nu suntdispusi sa revina, ci doar sa recomande destinatia, americanii sifrancezii, iar 30% sustin ca nici nu vor reveni in Romania si nicinu o vor recomanda, in special turistii germani, englezi si rusi",a declarat Joern Gieschen, director la THR International.

Peisajele naturale si obiectivele culturale reprezinta aspectelecele mai atractive ale destinatiei turistice Romania. "Cercetarea aaratat ca trebuie sa uitati de Dracula, litoralul romanesc siBucuresti ca puncte turistice atractive. Strainii vor sa vadaCarpatii si peisajele din zonele rurale", a spus Gieschen, adaugandca lipsa de informatii vizavi de destinatia turistica Romania siperceperea destinatiei turistice Romania ca una "saraca si cu unnivel de siguranta scazut" sunt principalele bariere in caleavenirii turistilor straini.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO