Eveniment

Voronskaya a crescut doar pe accize

18.02.2005, 00:00 72

Producatorul marcii de vodca Voronskaya a incheiat anul trecut cu vanzari de 7,5 milioane de euro, in crestere fata de anul anterior cu 3 milioane de euro, insa cresterea se datoreaza intr-o proportie covarsitoare majorarii accizelor. "Este o crestere artificiala venita pe fondul majorarii accizelor, pentru ca in realitate vanzarile de anul trecut s-au situat undeva la 80% fata de cele din anul precedent. Vanzarile de la inceputul lui 2005 au scazut puternic fata de aceeasi perioada a anului trecut din cauza concurentei neloiale venite din partea micilor jucatori care nu activeaza in partea legala a afacerii", spune Neculai Catana, unul dintre cei doi administratori ai Prodalcom Botosani, care produce si vodca Stefan cel Mare sau lichiorul Grande Tresoir. El estimeaza si pentru acest an o cifra de afaceri in scadere din cauza anuntatei mariri a accizelor pentru jumatatea anului. "Piata in ansamblu va fi in scadere iar vanzarile noastre se vor situa la 75% fata de cele de anul trecut. Totusi, nu intentionez sa imi vand afacerea deoarece cred ca pot avea succes pe aceasta piata chiar si dupa aderarea la UE, prin investitii in marketing", sustine Catana.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO