Germania

Românii vor cumpăra vacanţele operatorului german TUI din reţeaua de agenţii Eurolines

Românii vor cumpăra vacanţele operatorului german TUI din reţeaua de agenţii Eurolines

În agenţiile TUI Travel Center prin Eurolines se vor vinde atât pachete complete de vacanţă, cât şi produse individuale precum cazare, vacanţe interne şi internaţionale sau bilete de avion.

Autor: Mirabela Tiron

03.10.2011, 00:02 366

Dragoş Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines, care deţine 52 de agenţii de turism pe piaţa românească, a încheiat un parteneriat cu operatorul din turism TUI Travel, lider european pe piaţa de servicii turistice, prin care pachetele de vacanţă ale TUI se vor găsi în reţeaua de agenţii a omului de afaceri.

Începând cu 20 septembrie, agenţiile Eurolines oferă pachete de vacanţă sub numele TUI Travel Center prin Eurolines. Agenţiile vor opera sub conceptul de Travel Hypermarket. Astfel, clienţii vor găsi atât produse TUI, cât şi produse ale altor branduri germane şi româneşti.

Agenţiile Eurolines sunt un canal de distribuţie atât pentru produsele proprii, create de touroperatorul Nova Travel, cât şi pentru ofertele partenerilor externi şi interni. Grupul Eurolines a cumpărat în 2004 Nova Turism, care realizează în prezent pachetele de vacanţă.

Pachetele de vacanţă ale TUI se vor vinde la aceleaşi preţuri pe care le au în Germania sau Austria. Turiştii vor pleca către diverse destinaţii din lume prin Viena, pentru că în următorii doi ani TUI nu intenţionează să opereze chartere din România.

În ultima perioadă au crescut vânzările pentru produsele tour-operatorilor germani (TUI, Dertour, FTI, Neckermann), unu din patru pachete de turism vândute în reţeaua Eurolines provenind din portofoliul marilor touroperatori internaţionali, potrivit oficialilor companiei Eurolines.

În următoarele luni vor fi rebranduite 25 de agenţii de turism din cele 52, investiţia în acest proces fiind de câteva sute de mii de euro. În agenţiile TUI Travel Center prin Eurolines se vor vinde atât pachete complete de vacanţă, cât şi produse individuale precum cazare, vacanţe interne şi internaţionale, bilete de avion, bilete de autocar, bilete de tren, asigurări de călătorie, transferuri, închiriere de autocare şi microbuze sau serviciul "rent a car".

Grupul Eurolines România deţine 9 societăţi, are circa 400 de angajaţi, 6 agenţii francizate în Germania, o flotă de 35 de autocare şi aproximativ 200 de autoturisme. Anul trecut afacerile grupului s-au ridicat la 140 mil. lei (33 mil. euro). Pentru anul acesta se aşteaptă o creştere a afacerilor reţelei de agenţii de turism, având în vedere şi faptul că în primele trei luni ale acestui an Eurolines România a deschis trei agenţii de turism, două în Bucureşti şi una în Sinaia, mărind astfel la 52 numărul de birouri din întreaga ţară (dintre care 47 agenţii proprii şi cinci în regim de franciză).

TUI Travel operează în 180 de ţări, are aproximativ 30 de milioane de clienţi anual şi peste 71.000 angajaţi. La nivel mondial compania are trei departamente principale: TUI Travel, TUI Hotels and Resorts şi Cruises.

TUI în cifre

Operează în 180 de ţări

30 de milioane de clienţi anual în toată lumea

71.000 de angajaţi

A intrat pe piaţa românească în anul 2003

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO