Media & Advertising

Divizia de PR a Millenium Communications devine agentia independenta Bortun-Olteanu

25.05.2010, 17:00 61

Divizia de PR a grupului de comunicare Millenium Communicationsdevine agentie independenta incepand cu luna mai. Compania se vanumi Bortun-Olteanu, dupa numele celor doi parteneri: AndreiBortun, actionar unic al Millenium Communications, si BogdanTheodor Olteanu, fostul sef al diviziei de PR in cadrul MilleniumCommunications. Agentia are 12 angajati, iar printre clienti senumara Mercedes-Benz, P&G, Samsung, Brands International,buybooks.ro, Delaco, ECCO, EuroMiniStorage, Senior Interactive,SoNoRo si Ursus Breweries.

"Lansarea Bortun-Olteanu face parte dintr-un plan mai larg dere-desenare a Millenium Communications, prin desprinderea unorunitati de business deja existente, prin parteneriate, achizitiisau prin demararea unor proiecte noi", a declarat AndreiBortun.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO