Media & Advertising

GMP s-a transformat in gmp/Ashley Bucharest

28.10.2005, 20:26 14

Incepand din aceasta luna, agentia GMP devine gmp/Ashley Bucharest, o data cu afilierea la Ashley WorldGroup, care activeaza exclusiv pe piata de publicitate din Europa de Sud-Est.

in urma afilierii, GMP va prelua campaniile din Romania pentru clientii regionali ai grupului, primul exemplu in acest sens fiind CosmOTE, care se va lansa la jumatatea lunii decembrie pe piata romaneasca.

CosmOTE isi propune sa devina, de altfel, unul dintre primii advertiseri din Romania, dupa cum a declarat Paul Elliott, Vice Chairman si CEO al Ashley WorldGroup.

Perioada de lansare dureaza sase luni, iar scopul campaniei care va insoti acest proces este obtinerea de catre companie a unei cote de piata cat mai mari. Paul Elliott s-a aratat optimist in ceea ce priveste impactul pe care il va avea venirea CosmOTE in Romania si nu crede ca lansarea acestei companii va avea de suferit de pe urma perceptiei pe care publicul o are fata de Cosmorom.

Printre clientii pe care grupul ii va aduce pentru GMP se mai numara trei-patru companii prezente deja pe piata romaneasca, dar si alti cativa care vor intra in scurt timp. Elliott a adaugat ca, pana in 2007, multe companii se feresc sa vina in Roma-nia, asteptand aderarea tarii la Uniu-nea Europeana.

Felix Tataru, Managing Director GMP, a precizat ca, deocamdata, prin aceasta afiliere nu va fi afectat actionariatul agentiei pe care o detine 100%. El a adaugat ca, peste aproximativ un an si jumatate, daca aceasta colaborare se va dovedi buna, va fi luata in discutie si o eventuala vanzare a GMP.

Creat in urma cu 15 ani in Atena, Ashley WorldGroup este un grup integrat de servicii publicitare ce include in prezent mai multe companii specializate pe diferite domenii: Ashley & Holmes (advertising), United Media (media), Zen Team (Interactive si Content), Alco Research (cercetare de piata), Politics (PR si comunicare politica), Le Spot Productions (pro-ductie si management de eve-niment), Going UP (CRM) si Ra-dical Com (BTL).

Cu o cifra de afaceri de peste 300 de milioane euro in 2005, Ashley WorldGroup are 19 birouri in zece tari: Grecia, Iugoslavia, Slovenia, Cipru, Bosnia, Macedonia, Serbia, Albania, Croatia si Romania. Pe langa CosmOTE, in portofoliul sau de clienti se numara companii precum Microsoft, Nokia, Puma, Panasonic, Singer, Citroa??n, iar printre cele mai importante proiecte, Jocurile Olimpice 2004, unde a fost coorganizator.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO