Media & Advertising

Imager repozitioneaza Pizza Hut si comunica revolutia KFC

23.09.2005, 15:32 8

Imager a realizat noi campanii pentru doi dintre cei mai mari jucatori de pe piata de food din Romania - Pizza Hut si KFC. Agentia deruleaza o noua campanie pentru lantul de restaurante Pizza Hut in care comunicarea este axata in principal pe conturarea unei noi pozitionari, de casual restaurant, in care consumatorii vin sa se delecteze cu produse savuroase, preparate la cele mai inalte standarde, impreuna cu cei dragi, prieteni sau colegi. Headline-ul campaniei, "Cele mai savuroase momente sub un singur acoperis" - o extindere a celebrului slogan Pizza Hut "The best pizzas under one roof" - vorbeste despre aceasta repozitionare a lantului Pizza Hut. Imager a castigat si derularea unei campanii de produs pentru lantul de restaurante tip fast food KFC. Doua noi twistere - Pancho si Panchito - sunt comunicate in campania "Gusta la revolucion", care creeaza o legatura intre originea unora dintre ingrediente si premiera acestor combinatii pe piata romaneasca de mancare. Campania are si o puternica sustinere neconventionala. Imager a dezvoltat, impreuna cu Global Media, o campanie BTL in care masini decorate si branduite "Gusta la revolucion" traverseaza orasul si indeamna trecatorii sa se alature revolutiei de la KFC. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO