Media & Advertising

London Line, un nou saptamanal pentru navetistii londonezi

11.03.2005, 00:00 6


Un nou saptamanal gratuit, care va avea ca public-tinta navetistii londonezi, va fi distribuit in capitala britanica incepand cu luna aprilie, pentru a face concurenta publicatiei Evening Standard (care are si ea o editie gratuita, distribuita intre orele 11 si 15), relateaza Media Week. The London Line a primit unda verde din partea autoritatilor. Saptamanalul a fost produs independent, cu sponsorizare privata, de unul din membrii fondatori ai ziarului Cambridge Student, Damian Kahya. Initial, ziarul va fi distribuit saptamanal in 40.000 de exemplare, in zilele de joi, incepand cu ora 16. Punctele de distributie vor fi in afara statiilor de metrou londoneze, precum si in alte puncte de interes pentru navetisti, din cartierele West End si City. Spatiul publicitar va fi vandut de personalul propriu al ziarului, iar primele editii vor avea, potrivit asteptarilor, 24 de pagini. Kahya a declarat insa ca deja exista planuri de a mari numarul de pagini la 32, precum si numarul de copii distribuite, la 50.000, chiar din primele cateva luni de aparitie. Continutul saptamanalului va fi impartit intre stiri de actualitate si o trecere in revista a industriei de entertainment din capitala britanica.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO