"Trimestrul 1 este cu siguranţă mai bun faţă de cel de anul trecut. Estimăm o creştere de aproximativ 10% a vânzărilor faţă de anul precedent", a spus Iftemie. El a precizat însă că pe piaţă se resimte un "blocaj", în sensul că orice computer cu un preţ mai mare de 2.000 - 2.200 de lei (450- 500 de euro) se vinde "foarte greu", în condiţiile în care consumatorii rămân foarte atenţi la buget.
Nici ultrabook-urile, noua generaţie de laptopuri ultrasubţ iri şi ultrauşoare care pun accent pe design nu au înregistrat vânzări explozive, adaugă Iftemie.
"Şi vânzările de ultrabook-uri merg mai greu şi mai dificil decât ne-am fi aşteptat, inclusiv din cauza preţurilor. Este practic o nouă categorie, este nevoie de ceva timp până se va impune." Anul trecut în România s-au vândut 678.000 de PC-uri, în creştere cu 10,6% faţă de anul precedent.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels