Mediafax.biz Exclusiv

Nemţii de la Lidl vin cu mâncarea lor în cele 107 magazine

Autor: Cristina Rosca

20.07.2011, 20:11 2230

Mai mult, reprezentanţii Lidl spun cămărcile consacrate sunt aduse în magazine la cerereaclienţilor.

Lidl va aduce astfel, pe fiecare segment deprodus, un număr limitat de branduri. Spre exemplu, pe segmentullaptelui în magazinele germanilor există brandul propriu Pilos şibrandul Zuzu.

Produsele mărci private ale celor de la Lidlsunt realizate în mai multe state din Uniunea Europeană, precumCehia, Polonia sau Germania, însă există şi furnizori locali,precum Albalact, Caroli sau Cristim, potrivit in formaţiilor de peambalajele produselor din magazine. Astfel, producătorul de lactateAlbalact produce pentru retailerul german laptele Pilos. Înmagazinele Lidl preţul unui litru de lapte Pilos, cu 1,5% grăsimeeste 2,99 lei, faţă de 3,69 un litru de lapte Fulga, cu 1,5%grăsime, produs de Albalact.

"În condiţiile actuale, cuinflaţia asta, nu contează unde este produs sau de către cine esteprodus. Contează preţul, şi aici unele preţuri sunt chiar mici", arăspuns un client al Lidl la întrebarea dacă are vreo importanţăbrandul sau se ghidează în principal după preţ.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO