Mediafax.biz Exclusiv

PwC: Multinaţionalele sunt scheletul unei economii, nu pot acoperi fiecare nişă, acesta este rolul antreprenorilor

05.10.2011, 13:42 218

"Companiile multinaţionale sunt de multe ori cele care dau tonul", spune Simion.

Astfel, decizii cum este plecarea Nokia de la Cluj sau o reducere a activităţii grupului Renault au o influenţă negativă asupra antreprenorilor din regiune.

"Dacă multinaţionalele reprezintă scheletul unei economii, atunci antreprenorii reprezintă muşchii, pentru că multinaţionalele nu pot acoperi fiecare piaţă, fiecare nişă şi nu pot fi întotdeauna aproape de client, iar acesta este rolul antreprenorilor, de a umple spaţiile goale", apreciază reprezentantul PwC.

Necesitatea existenţei unor antreprenori români puternici, care să creeze companii şi să reuşească rate înalte de creştere, a devenit tot mai evidentă în ultimii ani, iar vestea recentă a plecării Nokia de la Cluj confirmă încă o dată că economia are nevoie de stabilitatea pe care o aduc antreprenorii locali.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO