Mediafax.biz Exclusiv

Service-urile au ajuns să aibă încasări în scădere cu două cifre, clienţii nu mai vin să repare orice zgârietură, spune şeful Jaguar Land Rover ATT

Autor: Bogdan Alecu

09.03.2011, 14:34 29

"Chiar şiîn segmentul premium vedem acum criza în service. Clienţii nu maivin să repare orice zgârietură, ci doar pentru lucruri mai serioaseşi astfel s-a ajuns ca şi service-urile să aibă încasări în scăderecu două cifre", a subliniat Niculescu.

El a deţinut între 1992 şi 2005 funcţia de director generalal Romcar, fostul importator Ford pe piaţa locală, parte a ŢiriacHoldings.

Potrivit lui Niculescu, vânzările mărcii britanice LandRover au crescut în primele două luni cu 64%, la 25 de unităţi, ceamai mare creştere fiind înregistrată de modelele din segmentulsuperior de preţ.

"Încazul Range Rover vânzările se dublează, dar volumele rămân încontinuare mici. Acum ne confruntăm cu o nouă problemă, cea astocurilor. Importatorul a menţinut preţurile maşinilor la un nivelscăzut, dar nu sunt suficiente maşini pentru a acoperi cererea", aspus Niculescu.

Potrivitdatelor Institutului Naţional de Statistică, volumul cifrei deafaceri pentru comerţul cu ridicata şi cu amănuntul, întreţinereaşi repararea autovehiculelor şi a motocicletelor a scăzut anultrecut cu 6,6% faţă de nivelul din 2009.Astfel, pe zona activităţilor de întreţinere şi reparare aautovehiculelor scăderea a fost de 19,4%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO