Premium

Basel world da semne de revenire

Basel world da semne de revenire
29.04.2010, 15:17 49

Hamilton, unul dintre brandu rile orologere care, dupa cum adeclarat CEO-ul Mathias Breschan pentru Premium, nu au fostafectate de criza, a decis sa isi concentreze eforturile sicreativitatea asupra noilor modele. Si intr-adevar, standulcompaniei din inima grupului Swatch a fost plin de noutati. O nouacolectie Railroad Series, dedicata legaturii cu industriatransporturilor feroviare, Pulsomatic lansat pentru aniversarea a40 de ani de la primul ceas cu LED-uri sau Time Player, o piesainspirata de modelul creat pentru Odiseea spatiala.

La fel de activ a fost si Frédérique Constant care, pe langamodelele noi prezentate in liniile deja existente, a lansat sicateva editii speciale. Ca de exemplu, editia limitata F.Chopin,dedicata aniversarii a 200 de ani de la nasterea compozitoruluipolonez - 1810 exemplare clasice, din otel sau placate cu aurgalben, cu model care imita clapele unui pian pe cadran.Manufactura a decis sa tinteasca si un segment nou, tot mai popularin industrie - adolescentii. Colectia Junior Automatic includeceasuri dedicate segmentului 12-16 ani, cu mecanisme automatice saupe baza de quartz, care sa le trezeasca tinerilor pasiunea pentruorologerie. Modelele pot fi personalizate si gravate pe capac, iarvariantele sunt disponibile pe un site lansat special pentruaceasta ocazie (junior. frederique-constant.com). Iar datoritadimensiunilor mai reduse vor avea cu siguranta mare succes siprintre adultii din China (una dintre pietele care in plina criza aechivalat cu o gura de oxigen pentru brandurile orologere).

Si pentru Doxa, Baselworld a fost imaginea unui an plin deevenimente. Compania infiintata in 1889 in Le Locle, Elvetia, aprimit un cadou mult dorit pentru aniversarea a 120 de ani deexistenta - un loc in Hall 1 de la targ, locatie la care oricecompanie orologera ravneste. Si se pare ca mutarea a fost de bunaugur pentru vanzari, Romeo F. Jenny, presedintele companiei,spunand ca interesul buyerilor a fost in crestere. Doxa s-apregatit pe masura aniversarii, cu modele noi in mai multe dintrecolectiile brandului - Grafic Open Heart, Grafic Ladies, GraficRound (prima colectie Grafic in care cadranul este rotund), Vintagesau Pilot Vintage.

Edox a adus si la Baselworld modele in stilul sportivcaracteristic. In primul rand, o colectie dedicata CampionatuluiMondial de Raliu (Edox cronometreaza timpii pilotilor pentruurmatorii trei ani), care include un cronograf Chronorally echipatcu un calibru nou, 36. In aceeasi colectie brandul a prezentat si oeditie speciala, WRC Xtreme Pilot, in 1.000 de exemplare. In editiespeciala a fost lansat si Class 1 Chronoffshore care face parte dincolectia dedicata competitiei barcilor de viteza.

TAG Heuer a fost unul dintre cele mai mondene si maistralucitoare branduri de la Baselworld. Cu un stand din sticlatransparenta, compania s-a pregatit special pentru aniversarea a150 de ani (care a fost sarbatorita si cu o petrecere cu 600 deinvitati, printre care Leonardo DiCaprio), cu un concept nou,Pendulum, primul mecanism din lume care functioneaza faraarcuri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO