Prima pagina

Cosmin Popescu, Murfatlar: Daca marketingul ar fi luat mai in serios piata vinului ar fi mult mai mare azi

12.02.2008, 15:51 179

Murfatlar este compania care investeste cel mai mult in publicitate din toata industria autohtona de vinuri. Si, pentru Cosmin Popescu, administratorul companiei Murfatlar, investitiile par justificate pe o piata care tinde catre 450 de milioane de euro anual, unde primii cinci jucatori detin 80 de procente.

"Piata vinului tinde sa se maturizeze, iar producatorii au inceput sa dezvolte strategii de comunicare cat mai eficiente. Daca marketingul ar fi luat mai in serios de producatorii de vin, piata ar fi cu siguranta mult mai mare azi. Este o activitate care costa, dar care aduce profit pe termen lung si care face ca un produs sa valoreze mai mult decat suma costurilor plus o marja oarecare de profit." Cititi mai mult pe www.targetonline.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO