Prima pagina

Webstyler, agentia anului la Internetics 2007

01.11.2007, 22:00 15

Online-ul autohton s-a tinut de cuvant anul acesta - a adus modele noi de campanii, a aratat noi alternative pentru masurarea audientei si traficului, si-a creat o asociatie proprie si s-a imbogatit cu o sumedenie de site-uri.

Editia din acest an a Internetics, singurul festival din Romania dedicat industriei online, a pastrat formula conturata anul trecut, cu trei competitii distincte ? Web Promo, Web Space si Web Graphic.

Webstyler a fost premiata la Internetics drept agentia numarul 1, fiind urmata de iLeo, divizie a grupului Leo Burnett, Ninespices si Green Pixel.

Webstyler a semnat majoritatea proiectelor premiate in sectiunile competitiei Web Promo - care reuneste cele mai bune site-uri de promovare sau prezentare a unor produse, servicii sau organizatii - precum www.kinder.ro, "Efectul Axe" sau cele realizate pentru Traian Basescu - www.basescu.ro, "Arata-le ca tu ai puterea!" si "Guerrilla digitala".

Categoria Web Graphic si-a propus sa premieze cele mai bine realizate site-uri din punct de vedere al graficului pentru internet. Premiul competitiei a fost adjudecat de Babel Communications, in calitate de beneficiar, cat si de autor al proiectului www.babel.ro, noul site al agentiei de comunicare full-service.

MediaPro Interactiv (MPI), divizia de internet a grupului MediaPro, a fost premiata de juriul drept Publisherului Anului, surclasand editori precum Sanoma Hearst Romania, Grupul Realitatea Catavencu sau Unlimited Sport Media (Gazeta Sporturilor). Printre castigatorii de la Web Space - care reuneste cele mai bune site-uri de informare, servicii online sau bloguri- de anul acesta se numara www.trilulilu.ro, la categoria "Divertisment si timp liber", www.sport.ro, la categoria "Sport", www.natgeo.ro - "Stiinta si tehnologie", in timp ce premiul sectiunii "Stiri" a fost acordat www.mediafax.ro. De asemenea, www.FunGift.ro a fost premiat drept cel mai bun magazin online.

Producatorul de bunuri domestice si alimentare Unilever a primit din partea Asociatiei IAB (Interactive Advertising Bureau) Romania premiul pentru "Webvertiserul Anului".

In plus, Microsoft Romania a oferit doua premii - pentru Inovatie, acordat proiectului Joobs.ro, un site de joburi in domeniul IT si pentru User Experience, oferit www.vreaucredit.ro.

Cele trei sectiuni reunesc proiecte diverse - de la site-uri de informare, bloguri la experimente artistice digitale - in numar de 360, inscrise de aproximativ 160 de concurenti care se lupta pentru mai mult de 50 de premii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO