Profesii

5.000 de euro, preţul unui departament de marketing construit de la zero

Autor: Roxana Rosu

11.08.2015, 00:05 256

Performanţa unei firme depinde nu doar de cash flow-ul de la finele anului, ci şi de strategia de marketing şi branding a produselor, gândită pe termen lung, companiile putând opta pentru serviciile unui consultant care să le construiască de la zero un department de marketing, pentru circa 5.000 de euro, a spus la ZF Live Robert Zănescu de la Zephyr Group.

Fost publicitar, fost comunicator în banking şi om de marketing în zona corporatistă, Robert Zănescu a intrat în afaceri pe cont propriu şi oferă acum servicii de consultanţă pe marketing.

„Sunt aspecte pe care le văd la clienţi. Ei vor experienţă corporatistă, au nevoie de procese, proceduri, structuri pentru a creşte afacerea, vor un logo mai bun, dar se pune întrebarea dacă acest logo are valori asociate, dacă oamenii înţeleg care sunt aceste valori, dacă oamenii de la HR comunică şi în interior. Antreprenorii spun că se grăbesc, dar eu le explic că dacă vor să se dezvolte trebuie să înveţe oamenii să transmită un mesaj unitar.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO