Profesii

A treia schimbare în conducerea Dacia: primul director de marketing al Logan revine la Bucureşti să coordoneze retailul mărcilor din grup pe piaţa din România

Jan Ptacek a deţinut anterior, în 2003, pe piaţa locală funcţia de director de marketing al mărcii Dacia, coordonând, în acea perioadă, lansarea modelului Logan.

Jan Ptacek a deţinut anterior, în 2003, pe piaţa locală funcţia de director de marketing al mărcii Dacia, coordonând, în acea perioadă, lansarea modelului Logan.

Autor: Bogdan Alecu

11.07.2014, 00:06 398
Cehul Jan Ptacek, 44 de ani, va prelua funcţia de director general al Renault Commercial Roumanie (RCR), compania care asigură comercializarea pe piaţa din România a mărcilor Dacia, Renault şi Nissan începând cu data de 1 septembrie 2014, înlocuindu-l pe Thomas Dubruel. 
 
Aceasta este cea mai recentă schimbare în top managementul grupului Renault în România, ce vine la doar câteva luni de când Ionuţ Gheorghe a preluat de la Mihai Bordeanu funcţia de director de marketing pentru Dacia şi Renault şi tot la câteva luni de când Nicolas Maure, cel care la începutul anului a preluat funcţia de director general, a fost numit şi preşedinte al consiliului de administraţie al Automobile Dacia.
 
Renault Commercial Roumanie (RCR) a ocupat după rezultatele din 2013 prima poziţie în topul companiilor din comerţul cu automobile. RCR deţine atât importurile de automobile Renault şi Nissan, cât şi pe cel al Dacia, indiferent dacă maşinile provin de la uzina de la Mioveni sau din Tanger, cum este cazul modelelor Lodgy şi Dokker.
 
RCR a avut anul trecut afaceri de 347 mil. euro, în creştere cu 11% faţă de anul anterior, creşterea fiind susţinută în principal de marca Dacia, care pentru prima dată din 2006 încoace a avansat pe piaţa locală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO