ZF 24

Banii nu pastreaza oamenii in companie

23.03.2008, 15:30 21

Exista mai multe zone definitoriii care transforma o companie intr-un loc in care angajatii sa-si doreasca sa lucreze. Comunicarea , brandul de angajator , tehincile de terentie, substanta promisiunilor pe care le face o companie si respectarea acestora sunt elemente care nu numai ca aduc oamenii in companii, ci, si mai important, ii pastreaza acolo pentru mai mult timp, au fost de parere participantii la conferinta organizata de ZF cu sprijinul Accor services si in parteneriat cu Rompetrol, People First si Ericsson.

"Indiferent de pozitia pe care o are o companie in piata, cel mai important este sa-si respecte promisiunile. Acestea reprezinta cei mai importanti vectori sai companiei tale ine xterior. Astfel, daca perceptia acestora te avantajaza, ai castigat", este de parere Diana Novac, director de recrutare si selectie in cadrul grupului Rompetrol.

Cititi in suplimentul ZIARULUI FINANCIAR de luni, Profesii, care sunt fetele crizei de munca, ce ii motiveaza pe angajati sa produca bani pentru actionarii care controleaza compania in care lucreaza si ce vrea un CEO de la directorul de HR.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO