Microlearningul, cea mai nouă tendinţă din programele de instruire a angajaţilor, aduce învăţarea în mediul digital şi reduce timpul necesar pentru dezvoltarea abilităţilor. Din acest motiv, Ascendis, cea mai mare companie de training din România, a investit în crearea unei platforme de microlearning - denumită „Code of Talent“- prin care angajaţii învaţă să pună în practică ceea ce au învăţat la cursurile de instruire.
„Scopul nostru este să folosească cât mai multe persoane această platformă, în care fiecare angajat îşi alocă zilnic între 3 şi 7 minute pentru a se dezvolta. Iar dacă angajaţii urmează un astfel de program timp de un an, de exemplu, cu siguranţă performanţa lor la locul de muncă va fi cu totul alta“, a spus Sorin Păun, partener în cadrul firmei Ascendis.
În prezent, compania are peste 50 de clienţi în portofoliu în România pentru platforma de microlearning.
„Avem şi cinci parteneri internaţionali - firme de training - şi zece companii globale care folosesc această platformă de microlearning în programele de instruire“.
Costul implementării platformei de microlearning se stabileşte în funcţie de numărul de utilizatori din companii şi variază între 6 şi 18 euro pe persoană.