Profesii

Firma de training Interact a lansat un mini-MBA de 3.500 de euro

Autor: Adelina Mihai

10.04.2011, 23:38 293

Interact, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală afurnizorilor de programe de training, cu afaceri de aproximativ800.000 de euro anul trecut, a lansat un program de instruiremanagerială de tip mini-MBA, desfăşurat pe o perioadă de 6 zile şijumătate. Programul, care costă 3.500 de euro/participant, vaîncepe în luna mai, pentru o sesiune fiind nevoie de minimum 12participanţi.

Programul se bazează în principal pe o simulare de afaceri, încadrul căreia participanţii sunt nevoiţi să ia decizii de business,să aplice practic noţiunile teoretice de finanţe şi macroeconomieînvăţate, dar vor învăţa şi noţiuni de strategie, leadership,marketing sau negociere. La finalul programului, participanţii vordezvolta un plan de business care va sta la baza absolviriiprogramului.

Un alt furnzior de programe de tipul mini-MBA este Wifi România,care oferă programul "MBA în zece zile" la un preţ de aproximativ1.000 de euro. Preţurile practicate de organizaţiile care oferăprograme de educaţie executivă de tip mini-MBA sunt mult mai micidecât preţurile programelor de MBA de 1- 2 ani oferite pe piaţalocală, care variază între 4.400 de euro şi 35.000 de euro. Printrecompetitorii Interact se află companii precum Ascendis, HumanInvest, TMI sau Trend Consult.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO