ZF 24

Florina Argeşeanu, absolvent MBA Open University Business School: Şcolile de afaceri ar trebui să se uite şi la middle manageri, nu doar la cei din vârful organizaţiilor

Florina Argeşeanu,  absolvent MBA Open University...

Autor: Adelina Mihai, Corina Mirea

18.02.2014, 22:23 226

Directorii de programe de educaţie managerială, cei care joacă rolul de „vânzător” atunci când recrutează studenţi pentru şcolile de afaceri, ar trebui să vâneze potenţialii studenţi la fel cum fac headhunterii atunci când au un proiect, a spus Florina Argeşeanu, absolventă a programului de MBA oferit pe plan local de Open University Business School prin intermediul firmei de training CODECS.

„În perioada 2004- 2005, când căutam informaţii despre programele locale de MBA, am depus multă muncă de prospectare a pieţei, datele erau puţine. Există un decalaj, pentru că dacă reprezentanţii şcolilor de afaceri discută doar cu directorul de HR, pot apărea anumite preferinţe în ceea ce priveşte profilul angajaţilor, chiar dacă nevoia reală ar fi în altă parte. La acea vreme, eu lucram într-o bancă, în middle management, dar informaţiile nu ajungeau la mine”, a explicat Florina Argeşeanu, prezentă la cea de-a noua ediţie a dezbaterilor HR Insider, organizată pe tema „Viitorul pieţei programelor de educaţie managerială în România: se mai înscriu managerii români la programe de MBA?”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO