Profesii

O patrime dintre finalistii de la Olimpiadele Comunicarii sunt angajati

19.05.2008, 22:43 25

235 studenti au ajuns anul acesta in finala concursului Olimpiadele Comunicarii. Dintre acestia, in medie, in jur de 50-60 sunt angajati in fiecare an in agentii de publicitate sau relatii publice, potrivit organizatorilor. "Nu s-a facut o urmarire solida de-a lungul anilor, dar aflam pe parcurs ca fostii concurenti de la Olimpiade lucreaza acum in diferite agentii", explica Marius Balaci, director de relatii publice la Ethos, asociatia de comunicare organizatoare a concursului. Bogdan Theodor Olteanu, PR Director la agentia de PR Millenium Communication, spune ca a recrutat cate un student de la fiecare editie a Olimpiadelor Comunicarii. De asemenea, Iulia Tanase, manging partner la o alta firma de PR, Image Promotion, spune ca a recrutat trei persoane in ultimii doi ani in urma competitiei. Marius Balaci, care este si director de PR si la agentia de comunicare si relatii publice online Selenis, spune ca un student care se angajeaza pe o pozitie de junior intr-o agentie de PR castiga intre 400 si 500 de euro. Mai mult, Dragos Dehelean, director general al firmei Selenis, spune ca dupa patru - sase luni salariile pot ajunge pana la 600-700 de euro, iar peste un an sau doi depasesc 1.000 de euro. Olimpiadele Comunicarii se desfasoara sub forma unei competitii pentru studentii care vor sa lucreze in advertising, relatii publice, comunicare institutionala sau marketing politic. Proiectul are loc anual, inca din 2001. In cadrul concursului, participantii au ocazia de a face proiecte de comunicare pentru companii de pe piata.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO