Profesii

Un salariu pe zi în România. Cât câştigă un customer support agent dintr-un centru de servicii

Un salariu pe zi în România. Cât câştigă un...

Autor: Adelina Mihai

03.11.2017, 00:05 1918

Un candidat care se angajează pe poziţia de customer support agent sau customer support / service representative într-un centru de servicii de externalizare de tip BPO (business process outsourcing) în România câştigă un salariu net care variază între 1.500 şi 2.500 de lei net pe lună, potrivit datelor centralizate de reprezentanţii platformei Undelucrăm.ro, care găzduieşte evaluări ale angajaţilor despre companiile în care aceştia lucrează.

„Contribuţiile utilizatorilor legate de poziţii de customer service sunt printre cele mai frecvente pe platforma undelucram.ro. Deşi salariul continuă să fie unul dintre principalele puncte de interes, angajaţii sunt din ce în ce mai interesaţi de pachetele de beneficii oferite, dar mai ales de review-urile celorlalţi useri despre companiile în care urmează să se angajeze”, a spus Costin Tudor, fondatorul platformei undelucram.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO