Profesii

Vodafone: Vom ajunge la 400 de angajati in Ploiesti

Vodafone: Vom ajunge la 400 de angajati in Ploiesti

Radu Socoleanu, viceprimarul Ploiestiului, Liliana Solomon, CEO Vodafone si Corneliu Popescu, prefectul de Prahova

16.10.2006, 18:57 166

Vodafone Romania a investit cateva milioane de euro in deschiderea unui nou centru de relatii cu clientii la Ploiesti, a declarat Liliana Solomon, CEO-ul operatorului de telefonie mobila.
Call-center-ul este situat in cladirea Hippodrome Office Centre, cu o suprafata totala de 5.500 de metri patrati si 4 etaje, unde pot lucra mai mult de 400 de oameni. In acest moment, centrul are 120 de angajati, dar numarul acestora va creste de peste trei ori pana la sfarsitul anului 2007, conform oficialilor companiei.
"Ne bucuram sa deschidem cel de-al treilea centru de relatii cu clientii al Vodafone Romania, in orasul Ploiesti. Peste 400 de ploiesteni au sansa de a-si cladi o cariera in cadrul Vodafone, alaturandu-se echipei noastre", a spus Liliana Solomon. Ea a adaugat ca deschiderea noului centru este un rezultat al cresterii numarului de clienti, iar Ploiestiul a fost selectat dupa ce au fost evaluate cerintele companiei legate de infrastructura si resursele umane disponibile. Call center-ul din Ploiesti va receptiona doar apelurile initiate de clientii persoane fizice si ofera informatii despre servicii, telefoane mobile, facturi, activarea de noi servicii si abonamente.
Compania mai detine alte doua centre de relatii cu clientii, in Brasov si Bucuresti. In urma deschiderii centrului de relatii cu clientii din Ploiesti, call-center-ul din Bucuresti va gestiona exclusiv apelurile clientilor business.
Pe de alta parte, Liliana Solomon a declarat ca tranzactia incheiata la nivel global intre Vodafone si companiile IBM si EDS pentru externalizarea serviciilor IT ale operatorului nu va afecta Romania. "Operatiunile Vodafone din Romania nu sunt vizate de aceasta decizie", a afirmat Solomon.
Vodafone a anuntat ca va externaliza serviciile de dezvoltare de aplicatii si mentenanta a sistemelor IT catre companiile Electronic Data Systems (EDS) si IBM, cu obiectivul de a reduce costurile, in contextul incetinirii ritmului de crestere a vanzarilor, conform presei internationale. Planul de outsourcing ar putea afecta 6.300 de angajati la nivel international, dar Vodafone a anuntat ca majoritatea acestora vor lucra, dupa intrarea in vigoare a acordurilor de outsourcing, pentru IBM si EDS, iar ceilalti vor ramane in cadrul Vodafone.
Vodafone Romania avea la jumatatea acestui an peste 6,7 milioane de clienti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO