ZF 15 ani

ZF 15 ani: Business-ul fiecăruia dintre noi e România

ZF 15 ani: Business-ul fiecăruia dintre noi e România
17.11.2013, 17:16 370

Am văzut sloganul sub care se desfaşoară, în această toamnă, campania aniversară a 15 ani de la lansarea ZIARULUI FINANCIAR – “Business-ul nostru e România” - şi mi-am adus aminte cu drag de momentul aniversar de acum 5 ani, când ZF a sărbătorit 10 ani de la lansare.

Acum 5 ani făceam parte din echipa de marketing ZF şi, la aniversarea de 10 ani a ziarului, am construit împreună cu o echipă de oameni nebuni după munca lor o campanie unică în România.

Această echipă nebună a lansat atunci un statement de forţă, reieşit în urma multor şedinţe, de multe ori comic de înverşunate, dar de fiecare dată în cautarea a ceva mai bun, mai puternic, care să exprime cât mai bine misiunea ZF. Statementul (şi sloganul aniversar de atunci) a fost: “ZF - De 10 ani prima pagină în afaceri”.
Am construit atunci o campanie de comunicare… supraomenească, care să celebreze eforturile unor supra-oameni, o petrecere aniversară de redacţie - în care directorul editorial şi redactorul-şef al ziarului au fost barmani (!) la o “bursă a băuturilor” - şi un eveniment aniversar cu 800 de invitaţi, la care trebuia neapărat să participi dacă…existai în business.

Cum sună la momentul de acum vorbele lui Dinu Patriciu, spuse în faţa celor 800 de invitaţi de la Gala ZF 10 ani (anul 2008)…: “În criză se nasc marile oportunităţi”.
Îmi amintesc că la ZF se putea orice. Îmi amintesc că business-ul oricui a lucrat la ZF chiar era România. Îmi amintesc căutari de a face…nemaifăcutul, nedormiri la ore târzii din noapte, nelinişti, competiţie, preocupări despre cum să fim mai buni, mai performanţi, în calitatea noastră de modele pentru clasa economică pe care încercam s-o formăm.

Imi amintesc de puterea de inspiraţie a leadershipului şi cum pasiunea pentru a construi se molipseşte imediat, prin forţa grupului care împărtăşeşte aceleasi valori. Îmi amintesc de celebra vorbă „chief”, care venea cumva ca un cuvânt de încurajare atunci când „era greu” (sau de dojană, de la caz la caz).  

Îmi amintesc de pe atunci şi imi reamintesc, de fiecare dată când citesc ZF, că oamenii nebuni schimbă lumea – nu oamenii normali. Cei neliniştişi, cei care sunt permanent nemultumiţi, cei care uneori sunt consideraţi ciudaţi pentru că vor să lase ceva în urmă. Poate că fiecare dintre voi, cititorii de ZF şi făcătorii de business în România, sunteţi nebuni.

ZIARUL FINANCIAR împlineşte zilele acestea 15 ani şi se îndreaptă entuziast spre următorii 15.
Fie ei online, virtuali, pe tablete, Twitter şi ce va mai apărea. La mulţi şi inspiraţi ani!


Simona Dinu (Buta), fost PR & Events Manager ZF
Anul trecut am fondat BUCHAREST DESIGN CENTER – prima pălatformă comercială de promovare a designului românesc de produs.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO