ZF 24

A lăsat imobiliarele pentru un business cu dulciuri şi speră la vânzări de 120.000 de euro

În medie, laboratorul face în jur de 20 de torturi pe săptămână, până la 25 în sezonul de nunţi şi în jur de zece candybar-uri. Preţul unui tort variază de la 80 la 150 de lei pe kilogram.

În medie, laboratorul face în jur de 20 de torturi pe săptămână, până la 25 în sezonul de nunţi şi în jur de zece candybar-uri. Preţul unui tort variază de la 80 la 150 de lei pe kilogram.

Autor: Corina Mirea

05.05.2014, 00:00 420
Criza a „prins-o“ pe Alina Sudriu, o ab­solventă de economie din Bucureşti, lu­crând într-una dintre cele mai ins­ta­bile industrii de pe piaţa locală, în imo­biliare.
 
În 2012, la puţin timp după ce a născut, a decis să se întoarcă la locul de muncă, dar volumul de lucru deja scăzuse atât de mult, încât a ales să renunţe la imo­bi­liare pentru a-şi des­chide un labo­rator de dulciuri. Ea şi soţul său au pus la bătaie în jur de 60.000 de euro pentru a înfiinţa Grace Couture Cakes, iar anul acesta se aşteaptă la vânzări de cel puţin 120.000 de euro din torturi, mi­n­i­tor­turi, cupcakes, macarons şi alte pră­ji­turi pentru cand-baruri.
 
„Ideea ne-a venit atunci când ne-am organizat propria nuntă, dar a prins contur când s-a născut fetiţa noas­tră Ana Grace şi când am realizat că jobul anterior nu mai era o provocare pentru mine. Am identificat nişa dul­ciu­rilor «couture» (persona­lizate – n.red.) şi mi-am dat seama că nu există un business «dulce» care să ofere un pachet complet de produse şi servicii de con­sultanţă. Trebuia să apelăm la cineva pentru tort şi separat pentru candy-bar. Nu mai zic de mărturii, pentru care trebuie să iei cutia dintr-o parte, iar din altă parte dulciurile“, spune Alina Sudriu. 
 
Brandul Grace Couture Cakes a fost lansat în noiembrie 2012, însă pre­gă­tirile, obţinerea autorizaţiilor, achizi­ţionarea echipamentelor, identificarea fur­ni­zorilor şi testarea reţetelor au făcut ca activitatea laboratorului de dulciuri să înceapă, de fapt, la jumă­tatea anului următor. Iar până la finalul lui 2013 cei doi antreprenori au ajuns la afaceri de 63.000 de euro. Antre­pre­noarea spune că anul acesta se aşteaptă cel puţin la o dublare a cifrei de afaceri, având în vedere că deja în primele luni vânzările au ajuns la circa 40.000 de euro.
 
Însă, ea nu exclude şi vânzări de trei ori mai mari ca în 2013, dat fiind faptul că sezonul nunţilor este abia la început.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO