ZF 24

ANALIZĂ ZF. Una din zece camere de hotel din România este afiliată la un brand internaţional. „În Bucureşti gradul de afiliere este deja asemănător cu cel din alte capitale est-europene“. Cel mai extins lanţ hotelier de pe plan local este Best Western, care are 14 unităţi hoteliere

Sub brandul Ramada sunt deschise ho­te­luri în Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Craio­va, Piteşti, Oradea, Cluj-Napoca, Braşov, Râmnicu Vâlcea şi Sibiu.

Sub brandul Ramada sunt deschise ho­te­luri în Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Craio­va, Piteşti, Oradea, Cluj-Napoca, Braşov, Râmnicu Vâlcea şi Sibiu.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

26.02.2020, 15:00 319

♦ De această cifră se apropie şi lanţul hotelier Wyndham, care are 13 unităţi hoteliere sub brandul Ramada.

Peste 7.900 de camere de hotel erau afiliate unui brand interna­ţio­nal anul trecut, adică 10% din totalul camerelor de trei, patru şi cinci stele, arată datele com­paniei de consultanţă în do­meniul hotelier Trend Hospitality.

Astfel, 66 de hote­luri poartă branduri ale unor lanţuri precum Accor, Hilton, Wyndham (Ramada), Best Western sau Marriott. Circa 5% dintre hotelurile de trei, patru şi cinci stele sunt afiliate la un lanţ hotelier internaţional. În Bucureşti, gradul de afiliere este mult mai mare. Astfel, datele din prima jumătate a anului trecut ale Trend Hospitality arată că în Bucureşti gradul de afiliere depăşea 40% din numărul de camere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO