Renunţarea la o treime din personalul BCR în ultimii trei ani a lăsat în urmă o stare generală de „depresie“ în rândul angajaţilor rămaşi, iar top managementul BCR caută modalităţi de a ridica moralul celor 6.250 de angajaţi ai instituţiei.
În acest context, BCR, cea mai mare bancă locală, a implicat circa 200 de directori şi şefi de departamente într-un program prin care aceştia şi-au petrecut sau urmează să meargă să lucreze câte o săptămână în unităţile din teritoriu, alături de angajaţii din front office.
„Vreau ca aceasta să fie moştenirea pe care să o las în România, un program pe care banca să şi-l însuşească şi să devină parte a unei rutine, pentru că o experienţă de o săptămână pe an într-o sucursală te readuce la realitate“, spune Tomas Spurny, CEO al BCR.
O altă componentă a programului o reprezintă expoziţia de fotografii organizată în sediul central al băncii, în care sunt afişate imagini cu angajaţi din unităţile BCR, în aşa fel încât directorii BCR să îi observe zilnic pe colegii care interacţionează cu clienţii. De asemenea, la nivelul băncii s-a creat şi un „nucleu“ de 50 de angajaţi supranumiţi „arhitecţi BCR“, care se vor asigura că mesajele top managementului ajung la toţi angajaţii băncii, în cadrul unor workshopuri speciale.