ZF 24

Bilanţ Logan 2012 vs. Logan 2004: acum contează doar exporturile, atunci era doar creşterea producţiei

Bilanţ Logan 2012 vs. Logan 2004

Autor: Bogdan Alecu

27.06.2013, 21:40 307
Prima generaţie a Logan a lansat Dacia pe piaţa europeană şi a susţinut creşterea producţiei uzinei de la 300 la peste 500 de maşini pe zi. Acum, Logan II este asamblat într-o uzină ce lucrează la capacitate maximă, dar peste jumătate din producţia sa merge la export.
 
 
Dacia Logan, „pariul nebun“ al lui Louis Schweitzer, ma­şi­na de 5.000 de euro, pri­ma maşină „low-cost“, a luat piaţa europeană prin sur­prin­dere în 2004, atunci când Renault a lansat-o oficial.
 
După opt ani, timp în care peste 2,5 mi­lioane de maşini s-au vândut sub sigla Logan la nivel mondial, francezii au pre­zentat cea de-a doua generaţie la Salonul Auto de la Paris, din toamna anului trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO