ZF 24

Budinsky, DB Schenker: Vremurile bune dintre 2005 şi 2008 s-au terminat. Nu cred că se mai întorc

Albin Budinsky, CEO al Schenker Romtrans: România nu trebuie să mai piardă timpul şi să construiască o infrastructură modernă. O nouă autostradă poate fi un argument suplimentar, dacă nu chiar un factor de decizie, când vine vorba de atragerea unui nou investitor. Sau cel puţin un argument care să-l oprească.

Pentru noi, ca operator logistic, nu contează prea mult dacă sunt sau nu autostrăzi deoarece sunt aceleaşi situaţii pentru toţi.

Albin Budinsky, CEO al Schenker Romtrans: România nu trebuie să mai piardă timpul şi să construiască o infrastructură modernă. O nouă autostradă poate fi un argument suplimentar, dacă nu chiar un factor de decizie, când vine vorba de atragerea unui nou investitor. Sau cel puţin un argument care să-l oprească. Pentru noi, ca operator logistic, nu contează prea mult dacă sunt sau nu autostrăzi deoarece sunt aceleaşi situaţii pentru toţi.

Autor: Bogdan Alecu

09.10.2013, 00:08 157

Albin Budinsky, CEO al Schenker Romtrans, una dintre cele mai mari companii de transport şi logistică de pe piaţa locală, subsidiară a DB Schenker, spune că afacerile de aproape 82 mil. euro ale companiei ar putea creşte în următorii ani, dacă România va avea o economie stabilă.

„Situaţia economică nu ne ajută prea mult, dar nici nu ne încurcă. Per total, vremurile bune dintre 2005 şi 2008 s-au terminat  şi nu cred că se mai întorc. Dacă economia va fi stabilă în următorii ani, vom putea creşte.”

Schenker Romtrans a avut anul trecut afaceri de 81,8 milioane de euro şi un profit net de 3,5 milioane de euro, cu 1.115 angajaţi, potrivit datelor Ministerului Finanţelor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO