ZF 24

Coca-Cola si Pepsi au strategii diferite pentru aderarea Romaniei la UE

06.07.2006, 22:21 29

Strategiile de dezvoltare ale celor doua companii multinationale prezente pe piata bauturilor racoritoare, Coca-Cola si Pepsi implica de multe ori abordari diferite ale business-ului, dar si elemente comune, ce tin in primul rand de cresterea consumului de bauturi racoritoare.
"Scopul nostru este sa dezvoltam acest business, pentru ca mai este inca loc de crestere pe aceasta piata. Este foarte important sa ne concentram pe cresterea "placintei" consumului, decat sa luptam pentru a lua o felie din aceasta placinta", spune Calin Dragan, director general al Coca-Cola HBC pentru Romania si Moldova. Cititi mai multe detalii despre strategiile celor doua companii pentru urmatorii ani de dezvoltare pe piata locala, in ZIARUL FINANCIAR de maine.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO