ZF 24

Criza coronavirus. Retailerul online Bonami: Iniţial am înregistrat scăderi, însă apoi vânzările ne-au depăşit aşteptările. În 2019, magazinul online Bonami, parte a grupului ceh Milton, a înregistrat o cifră de afaceri de 55 milioane euro la nivel de grup, în creştere cu 30% faţă de 2018

Pavel Voparil, CEO-ul Bonami: Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au mult timp liber la dispoziţie. De aceea se concentrează pe locul în care îşi petrec cea mai mare parte a timpului, propriul cămin

Pavel Voparil, CEO-ul Bonami: Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au mult timp liber la dispoziţie. De aceea se concentrează pe locul în care îşi petrec cea mai mare parte a timpului, propriul cămin

Autor: Ioana Nita

16.04.2020, 19:30 175

Retailerul online de origine cehă Bonami, specializat în comercializarea de produse de mobilier şi decoraţiuni interioare, prezent şi pe piaţa locală, a înregistrat vânzări cu 10% mai mari în luna martie a acestui an comparativ cu previziunile sale în această perioadă de criză cauzată de pandemia de coronavirus.

Iniţial însă, compania a înregistrat o scădere a vânzărilor în perioada imediat următoare declanşării pandemiei, tendinţa pieţei fiind aceea de creştere pe zona alimentară şi farmaceutică.

Cu toate acestea, ulterior vânzările au depăşit previziunile: „Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au mult timp liber la dispoziţie. De aceea se concentrează pe locul în care îşi petrec cea mai mare parte a timpului, propriul cămin“, a precizat Pavel Voparil, CEO-ul Bonami.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO